אין תוצאות.
לדף הבא
לדף הקודם
נמצאו 0 עסקים
לדף הבא
לדף הקודם
נמצאו 0 עסקים

רוצים לשדרג את החדר ולהעניק לו זרימה? וילונות מהווים פריט עיצוב והצללה מהותי בעיצוב חדרים ובתים. ניתן לשלב סוגים שונים של וילונות בחדרי שינה, וילון במשרד, וילונות בסלון, וילונות במטבח ועוד. בהתאם לאופי החדר או החלל תוכלו לבחור את הוילון המתאים שיעניק הצללה, פרטיות מהחוץ ותחושה נעימה ורגועה. סוגים שונים של וילונות בעלי פונקציות שונות. למשל, וילונות הסטה קלאסיים בעלי האופציה להיפתח ולהיסגר לצדדים. וילונות הסטה ניתן להרכיב על מסילות חשמליות או ידניות והם פתרון מעולה לשליטה בכמות האור בחדר לנוחותכם. סוג נוסף של וילונות הוא וילונות הרמה. וילונות הרמה בעלי אופציה להיפתח או להיסגר מעלה ומטה בצורה נוחה. וילון רומאי הינו סוג של וילון הרמה. וילונות הרמה יתאימו לכל חדר בבית. וילונות הרמה לחדר ילדים, וילונות הרמה למטבח, וילונות הרמה לחדר שינה, וילון הרמה למשרד ועוד.


תוכלו למצוא גם וילונות גלילה בקריית שמונה לבית או למשרד. וילונות גלילה מאפשרים הצללה ברמות שונות לחלל החדר או המשרד בהתאם לשקיפות הוילון והחומר ממנו הוא עשוי. בנוסף וילון גלילה חוסם את קרינת השמש ולכן הוא פופולרי לשימוש במשרדים בעיקר בהם החלונות הגדולים מאפשרים כניסה רבה של אור שמש וקרינה אל חלל המשרד.


תמצאו את כל סוגי הוילונות בקריית שמונה במגוון חנויות לבית, חנויות עיצוב לבית וחנויות המשווקות וילונות ופתרונות הצללה. בין בתי העסק השונים בקריית שמונה, טיב הפרקט והטפט הוא אחד העסקים המובילים בתחום הוילונות, פתרונות הצללה ופרקטים בקריית שמונה ובגליל העליון. טיב הפרקט והטפט בניהולו של אריק בן לולו משווק וילונות מחברת DOMUS, החברה המובילה בארץ לעיצוב וילונות והצללה. דרך טיב הפרקט והטפט תוכלו לעצב את ביתכם בוילונות איכותיים, קלאסיים ומעוצבים מכל הסוגים ובעלי פונקציות שונות. טיב הפרקט והטפט גם מעניק שירות התקנת וילונות בבית הלקוח בצורה מדויקת ומקצועית עם יחס אישי וחיוך לכל לקוח. בנוסף, תוכלו להתרשם מוילונות בקריית שמונה  ב"כיסוי - וילונות בעיצוב אחר", מתמחה בעיצוב ותפירת וילונות ומציע את כל סוגי הצללה באולם תצוגה במקום. וילונות ורטיקליים, תריסים, גלילות בד ועוד.