אין תוצאות.
לדף הבא
לדף הקודם
נמצאו 0 עסקים
לדף הבא
לדף הקודם
נמצאו 0 עסקים

וטרינרים בצפון

כמו שהרופא הוא בעל מקצוע חשוב ומרכזי בחיינו, כך הווטרינר הוא בעל המקצוע החשוב ביותר עבור חיות המחמד שלנו. כל מי שיש לו כלב, חתול, סוס, ארנבת או כל חיה אחרת, יודע כי וטרינר טוב הוא נכס של ממש! באיזור הצפון יש לא מעט וטרינרים איכותיים במיוחד, אליהם ניתן להגיע באמצעות מידעפון - מדריך העסקים של הצפון. וטרינר מקצועי ואיכותי יודע כיצד לטפל בצורה טובה בכלבים, חתולים, סוסים, ארנבות, חמוסים וחיות רבות נוספות. אז אם אתם גרים באיזור הגליל העליון או התחתון, באיזור רמת הגולן, באיזור הכנרת, בקרית שמונה, טבריה, עכו או ביישובים אחרים בצפון, דעו כי בכל הקשור לווטרינרים בצפון, האופציות שלכם הן איכותיות במיוחד!

אילו שירותים מספקים הווטרינרים בצפון?

הווטרינרים בצפון הם בהחלט ברמה גבוהה והשירותים שלהם רבים ומגוונים. בקליניקות רבות של וטרינרים בצפון יש תאי אשפוז ואפילו חדרי ניתוח מיוחדים. בעלי החיות מגיעים לקליניקות של הווטרינרים בצפון עם מגוון בעיות רפואיות והמטרה של הווטרינר היא לרפא את החיה ולפתור את הבעיה הרפואית בצורה הטובה ביותר האפשרית. בין השירותים שנותנים וטרינרים בצפון ניתן למנות את הבאים - חיסונים, סירוסים, עיקורים וניתוחים שונים, וגם מגוון טיפולים מניעתיים (כמו חיסוני כלבת למשל). חלק מהקליניקות פועלות 24 שעות ביממה וניתן לעשות בהן צילומי רנטגן, אולטרסאונד, גסטרוסקופיה ועוד. כמובן שבתחום זה יש גם חשיבות לפן האנושי ולא רק לפן הרפואי, ולכן כדאי לבחור בווטרינר שאתם מתחברים אליו ושאתם מרגישים שייתן את הכל עבור חיית המחמד שלכם. מומלץ גם לערוך סקר שוק ולהשוות מחירים וניתן לעשות זאת באמצעות השירותים של מידעפון.

וטרינרים מובילים באיזור הצפון

באמצעות מידעפון - מדריך העסקים והתושבים של הצפון המאגד בתוכו את בעלי המקצוע המובילים בצפון, תוכלו להגיע אל הווטרינרים המובילים בצפון, כדוגמת דר' אורית שריר, דר' גיל שביט, דר' עדי זמירי, דר' רענן רפאלי, דר' אלכס וייס ועוד. אם אתם רוצים את הטוב ביותר עבור חיית המחמד שלכם, מומלץ להגיע אל הווטרינרים הטובים ביותר, וניתן לעשות זאת בקלות באמצעות מידעפון!

מידעפון מדריך עסקים והתושבים בצפון מביא לכם את מיטב בעלי המקצוע בצפון וביניהם וטרינרים בצפון - בקטגוריית וטרינרים בצפון תוכלו למצוא מגוון וטרינרים בצפון, וטרינרים בגליל העליון, וטרינרים בקריית שמונה. מבין הוטרינרים בצפון תוכלו למצוא את המרפאות הבאות: דר' אורית שריר - כחל, דר' גיל שביט - יסוד המעלה, דר' עדי זמירי - יסוד המעלה, דר' רענן רפאלי - קניון נחמיה קריית שמונה. מידעפון מדריך העסקים בצפון המאגד את כל בעלי המקצוע בצפון.

וטרינרים בצפון | וטרינרים | מספרות כלבים | בעלי חיים