גרירת רכב בצפון

לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 4 עסקים
זה העסק שלי

הגליל העליון

מוסכים. הובלות, מכירת רכב. גרירת רכב. מכון רישוי. תח' סונול.

אזור התעשיה, קריית שמונה

הגליל העליון. 70 שנים העליון בתובלה. הובלות, מוסכים, גרירה וחילוץ רכב, מכון רישוי, חשמל ומיזוג רכב, כיווני פרונט, צמיגים ותיקון תקרים, מחסן חלפים, שמנים, מסגריית רכב, שטיפה, פחחות רכב, שירותי מוטורולה, מכירת רכב, תחנת תדלוק סונול.

זה העסק שלי

מוסך סופר רכב בע"מ - פחחות וצבע לרכב

כל עבודות המכונאות

אזור התעשיה, קריית שמונה

מוסך סופר רכב בע"מ בניהולו של שמעון פרץ. פחחות וצבע לרכב בקריית שמונה. תיקוני רכב לאחר תאונה. כל עבודות המכונאות, כולל הכנה לטסט וטיפולים. מכירת חלקי חילוף מקוריים לרכב, חלופיים או משומשים. א. תעשייה דרומי קריית שמונה.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

גרר מטרו

24 שעות ביממה

חצור הגלילית

גרר מטרו - שירותי גרירה וחילוץ. אזור התעשיה חצור הגלילית. הובלות בצפון, הובלות בחצור, מובילים בצפון, מובילים בגליל העליון

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

מ.ע.ל. שירותי גרירה

שירות לכל הארץ

קריית שמונה

מ.ע.ל. שירותי גרירה לכל הארץ -

הובלת מחפרונים, כלי רכב פרטי ומסחרי,

כלים חקלאיים. קריית-שמונה.

ליאור-057-5759933,

ערן - 057-5738785.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
לדף הבא
1
לדף הקודם
נמצאו 4 עסקים

גרירת רכב בגליל

כמעל כל אחד מאיתנו נתקע מדי פעם עם הרכב שלו וזקוק לגרירה. זה קורה לכולם וזו לא בושה, אבל חשוב שבמקרה חירום שכזה תדעו למי לפנות. בכל רחבי הארץ, אנשים נתקעים עם הרכב שלהם ואז באות לעזרת הנתקעים חברות העוסקות בגרירת רכב. בצפון בכלל ובגליל בפרט יש לא מעט חברות איכותיות שכאלה. ניתן להגיע אל חברות גרירת רכב בגליל באמצעות מידעפון - מדריך העסקים של הצפון. עוד על גרירת רכב בגליל בכתבה הבאה.

מדוע צריך חברות גרירת רכב בגליל?

יש צורך בחברות גרירה בכל רחבי הארץ ובאיזור הצפון והגליל באופן מיוחד, בעיקר בשל המרחקים הגדולים אותם נוסעים אנשים עם רכבם באיזור זה. כאשר נוסעים הרבה, הסיכוי להיתקע הוא מין הסתם גדול יותר. כל אחד יכול להיתקע עם הרכב שלו בגשם, עם פאנצ'ר בגלגל או עם מצבר שהלך. זה בהחלט יכול לקרות לכולנו ולכן חשוב שיהיה לכם מספר טלפון של חברת גרירה איכותית שיודעת את העבודה! באיזור הגליל יש לא מעט חברות כאלה המגיעות לכל איזור הצפון (קריית שמונה, חיפה, טבריה, עכו, איזור רמת הגולן ועוד), וכדאי להכיר אותן. באמצעות מידעפון תוכלו לעשות זאת בקלות. בין החברות המובילות בתחום זה שתוכלו למצוא בידעפון, ניתן למנות את הבאות - מ.ע.ל. שרותי גרירה, הגליל העליון מוסכים - הובלות, מכירת רכב וגרירת רכב, מוסך האומן - אבי, מוסך סופר רכב ועוד. מומלץ כמובן להשוות מחירים ולקבל המלצות בטרם מחליטים עם איזו חברה לעבוד (אך רצוי לעשות זאת מראש כמובן ולא כאשר אתם תקועים עם הרכב...)

גרירת רכב בגליל - כמה דגשים חשובים

כל מי שנתקע עם הרכב שלו באיזור הגליל או באיזור אחר בצפון, צריך להתקשר כמה שיותר מהר לחברת גרירה, על מנת שתבוא לחלץ אותו (זאת כמובן אם לא הצלחתם לפתור את הבעיה לבד). חברת גרירה איכותית תדע לבדוק את הרכב שלכם, ואם ניתן לתקן על המקום את הבעיה בקלות יחסית (למשל להחליף מצבר), החברה תעשה זאת. אם לא ניתן לבצע תיקון במקום, יגררו את הרכב שלכם למוסך שלכם. חשוב מאוד לומר לחברת הגרירה את המיקום המדוייק שלכם, את סוג התקלה ואז, כל שנותר לכם הוא לחכות בסבלנות שיבואו לחלץ אתכם.

 

גרירת רכב בגליל העליון | גרירת רכב בקריית שמונה | גרר בצפון