גינון-גננים בצפון

לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 14 עסקים
זה העסק שלי

אחים סבגי - עבודות עפר

טרקטור, מחפרון, מיני בגר, בובקט

קריית שמונה

אחים סבגי עבודות עפר. כל עבודות הטרקטור, מחפרון, מיני באגר, בובקט, עבודות צנרת וגינון, חפירות, קווי ביוב-אינסטלציה סניטרית, תקיעת עמודים, מקדח אדמה, גידור מטעים, ריתוך צנרת.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

גינון דפנה - ניר רודה

דורות של גינון

גינון דפנה - ניר רודה, דורות של גינון. תכנון, הקמה, אחזקה ופיקוח. מחסן ציוד השקיה וגינון פתוח לקהל הרחב. קיבוץ דפנה הגליל העליון.

זה העסק שלי

אילן - משתלה ומרכז גינון בשדה אליעזר

הכל לחקלאי ולגן

שדה אליעזר

אילן - משתלה ומרכז גינון בשדה אליעזר, בריכות נוי, תאורת גן, משתלה, אבני מדרך, חיפוי קרקע, מערכות השקיה, כלי עבודה, ציוד קמפינג, אביזרי נוי ומתנות, כדים, עציצים ועוד.... שעות פתיחה: א-ה 9.00-18.00 - יום שישי 9.00-15.00. בשבת סגור.

זה העסק שלי

אבני יסוד - מגוון פתרונות באבן טבעית

אולם תצוגה בקיבוץ יפתח

מגוון פתרונות באבן טבעית לריצוף פנים וחוץ, כולל אבני מדרך לגינה, חיפוי אבן חירבה, כורכר ובזלת. יעוץ, שיווק ומכירות. אולם התצוגה בקיבוץ יפתח.
ימים א'-ה' 09:00-18:00, יום ו' 09:00-13:00, סגור בשבת.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

אקליפטוס עיצוב נוף ותכנון פרויקטים

כפר בלום

שירותי מיני מחפרון זחלי ועבודות גינון.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

אגדת דשא - ראובן סער

גינות הן הטבע שלנו

קריית שמונה

אגדת דשא - גינות הן הטבע שלנו. תכנון, עיצוב, הקמה ואחזקת גינות פרטיות וציבוריות, דקים, פרגולות, ריהוט גן.

זה העסק שלי

גיל פיתוח וגינון

נסיון ומוניטין מאז 1987

שדה אליעזר

גיל פיתוח וגינון, פיתוח סביבתי, יעוץ ותכנון, שיקום ואחזקת גינות, עיצוב צמחיה, אספקת צמחים ועצים, מערכות השקיה, אספקה ושירות לכל הנדרש לגן. מושב שדה אליעזר בגליל העליון.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

שלמור - יעקב מוסרי

אינסטלציה, חיטוי מערכות מים, הדברת מזיקים, גילוי אש

שד' תל-חי 258/5, קריית שמונה

יעקב מוסרי-אינסטלטור, מדביר מוסמך, מטפל בחיטוי ושטיפת מערכות מים. גילוי אש, שיפוצים כלליים ותחזוקה כללית. מחיצות גבס, עבודות צבע, איטום גגות, התקנת מרזבים, תיקוני רשתות ותריסים, צנרת מים וביוב, פתיחת סתימות, דלתות, מנעולים, נגרות כללית והרכבת

ארונות. עבודה מקצועית ומחירים נוחים.

אתר אינטרנט שלח דואר דף פייסבוק
זה העסק שלי

גינוני זיו - עיצוב ותכנון נוף

קבלן רשום

גינוני זיו (זיו בן צבי) - עיצוב ותכנון נוף. קבלן רשום. הקמה ואחזקת גינות פרטיות וציבוריות. תכנון מקצועי בשילוב הדמיה ממוחשבת.

זיו בן צבי-אדריכלות נוף.

קיבוץ דן הגליל העליון.

זה העסק שלי

גביש - תכנון נוף

אדריכלות נוף, עיצוב, ביצוע גנים

גביש - תכנון נוף.

אדריכלות | עיצוב | ביצוע גנים.

 

 

בקרו אותנו באתר


לדף הבא
12
לדף הקודם
נמצאו 14 עסקים

גננים בצפון

אם אתם מחפשים גננים איכותיים באיזור הצפון המבינים בתחומים מגוונים מעולם הגינון, תוכלו לעשות זאת בקלות וביעילות באמצעות מידעפון - מדריך העסקים של הצפון. כל מי שיש לו גינה או חצר גדולה חייב גנן מקצועי ואיכותי שיטפל בה כהלכה. בין אם יש לכם בית פרטי, ארגון או עסק שיש לו גינה או חצר (צימר, בית ספר או בית מלון למשל), אתם צריכים גנן או חברת גינון שתהפוך את החצר שלכם ליפה ומושקעת. בין הגננים העוסקים בגינון בצפון, אשר ניתן למצוא במידעפון - מדריך העסקים של הצפון, ניתן למנות את הבאים: אגדת דשא - ראובן סער, אהרוני עמית - גינה לי, אילן הכל לחקלאי ולגן, גיל פיתוח וגינון, גינוני זיו - עיצוב ותכנון נוף ועוד. עוד על עולם הגינון בצפון בכתבה הבאה.

מה כולל עולם הגינון בצפון? 

כל מי שיש לו גינה יודע שאין זה פשוט לטפח אותה, ואין זה משנה אם אתם גרים בצפון, בדרום או במרכז. ישראל היא מדינה שטופת שמש ואין בה יותר מדי גשמים ולכן הטיפול בגינה ובצמחיה הוא מורכב יותר. אם אתם בעלי גינות הגרים באיזור הגליל העליון, הגליל התחתון, רמת הגולן, הכנרת או בערים בצפון כדוגמת קרית שמונה, טבריה, נהריה או יישובים אחרים באיזור, מומלץ להיעזר בחברת גינון המתמחה בתחום. עולם הגינון הוא מורכב וכולל תחומים כמו משתלות, חברות השקיה, קבלני גינון, אחזקת גינות, גננים עצמאיים ועוד. חשוב להתאים את בעלי המקצוע בצפון שאתם בוחרים לעבוד עימם, לסוג הגינה שיש לכם.

כיצד בוחרים גננים בצפון?

כמו בכל תחום בו בוחרים בעלי מקצוע, גם בתחום הגינון מומלץ לערוך סקר שוק ולהשוות בין הניסיון, הוותק, המוניטין וכמובן גם המחירים של חברות הגינון השונות. המחיר של גנן בקרית שמונה אינו זהה למחיר של גנן בחיפה או ביישוב קטן יותר, ולכן השוואת מחירים היא חשובה אם אתם רוצים לחסוך בעלויות. ניתן להגיע לגננים איכותיים במיוחד באמצעות מידעפון וכך להשוות מחירים בקלות. חשוב גם לוודא באילו תחומים מתמחה חברת הגינון (או הגנן העצמאי), מהו טווח הזמנים הצפוי לעבודה, ואם אתם מחפשים גנן קבוע - מהי העלות המדוייקת של כך.